Monday, August 24, 2009

Bayangkan la...

DSC01950

Ni kisah past few wiks

Kene turun tengah² lndasan sbb train breakdown

Then jalan kaki ke subang station

Haru btol..

Luckily pakai flat sandal

Sape yg heels tu..huhu..x yah la korang bayangkan camna rupanya jln kt batu kerikil yg besar bagak tu

Kisah hari ni lain lak (masih dlm bulan yg sama..means kali ke 3 punch card ku merah ye KTM Berhad)

Hanya 1 landasan yg boleh digunakan antara station batu 3 dan subang

Lepas tunggu agak lama,tetiba tren berundur balik ke batu 3 station

Ada teknikal problem kt subang katanya

Sume kene turun n naik tren dr haluan brtentangan

Huhu..dugaan btol

Rupanye ada kereta accident n terbabas ke landasan komuter

Saya tk dpt bayangkan camna keadaan driver tu masa kete jatuh dr flyover ke landasan

Agak² gayat tak mcm naik solero kt gnting tu

Hopefully driver ok n selamat

Then dh la lmbt,tren plak slow n sampai kt kl sentral kene turun amik tren lain coz tren yg baru naik tadi stop sampai kl sntral je

Kol 9.30 baru sampai opis..bermakna hampir 2 jam la saya berdiri utk pagi ni

Bukan le mengeluh pe..tp lepas pantang, saya x rasa saya leh berdiri lelama sgt..maybe badan saya ni lom fully recover



DSC01951

*Notes: Sengal Punya KTM... bila la nak improve service....

Mmy Keisha

wife of
signature copy
NORIZAM BIN AYOB
Free Lance Photographer/Designer
Creative Nature Resources
phone 012-2618947
email gmoxxs@yahoo.com
blog http://gmoxxs.blogspot.com
fotopages http://gcnature.fotopages.com


promo1





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails